Aparıcı marketinq mütəxəssisi

Əsas vəzifələr:

  • Şirkətin marketinq strategiyasını və siyasətini həyata keçirmək;
  • Partnyor şirkətlərin nümayəndələri, kreativ agentliklər ilə danışıqlar aparmaq;
  • TV, radio, bilbord və s. ənənəvi reklamların yerləşdirilməsi, effektivliyinin ölçülməsi və nəticəsinin analizi;
  • Kütləvi informasiya vasitələrində press-relizlərin yerləşdirilməsi, media ilə əlaqələrin aparılması;
  • PR layihələrin hazırlanması və icrası;
  • Effektiv marketinq kampaniyaları hazırlamaq, təqdim etmək, nəticələrini analiz etmək;
  • Sosial media platformalarının marketinq planına uyğun icrasına nəzarət etmək;
  • Şirkətin korporativ stil və brendbukuna uyğun olaraq dizayn vizuallarının yaradılmasına birbaşa nəzarət etmək;

 

Namizədə olan tələblər:

  • Müvafiq sahə üzrə minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
  • Ali təhsil (marketinq, iqtisadiyyat, biznesin idarə edilməsi və ya oxşar ixtisaslar üzrə)
  • Mükəmməl Azərbaycan dili (ingilis dili arzuolunandır)
  • Komanda ilə işləmək bacarığı, analitik düşünmək, nəticə yönümlü, davamlı təkmilləşmə
  • MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
  • Marketinqin əsasları, kreativ yanaşma, analiz və təhliletmə

 

İş yeri və qrafik:

  • İş vaxtı 09:00 – 18:00
  • İş günü: Bazar ertəsi - cümə
  • İş yeri: Səməd Vurğun küç. 60

Vakansiya haqqında

  • Paylaşıldı:
    30.05.2025
  • Son müraciət tarixi:
    30.06.2025
  • Bakı